LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

sobota, 10 marca 2012

Po co mi ten million #1

Odpowiedź brzmi: Aby żyć.
Nie, nie jestem nieuleczalnie chory. Ciesze się dobrym zdrowiem i nie złą kondycją. Tylko, że teraz jest tak, a co będzie w przyszłości? No właśnie. Obserwuję świat dookoła i uświadamiam sobie pewne rzeczy. Wcale nie trzeba być jasnowidzem aby zobaczyć swoja przyszłość. Wystarczy mieć otwarty umysł i szerzej spojrzeć na świat. W mediach wrze od tematyki EMERYTUR. Tak, ten milion to moje życie na emeryturze. Wiem, że jeśli sam nie zadbam o swoją emeryturę to nikt tego nie zrobi za mnie. Gromadząc kapitał, chcę zapewnić sobie godne życie na emeryturze. Co znaczy godne? Według mnie żyć godnie to żyć komfortowo. Żyć tak jak się chce. Widzę, że aby żyć komfortowo na emeryturze trzeba przejść na nią jak najszybciej póki się jest wolnym od uciążliwości wieku starczego. A gdy się przejdzie w wiek starczy to cały komfort polega na dostępie i jakości obsługi służb zdrowia.  Dziś w TV mówią o podniesieniu wieku emerytalnego do 67 lat. Kiedy ja wejdę w wiek emerytalny założę się że nie będzie on poniżej 72 roku. W takim wieku to już tylko na służbę zdrowia się wydaje pieniądze z emerytury. I to jaką służbę? Kolejki, nie życzliwa obsługa (jak ktoś po ciężkich studiach medycznych ma być życzliwy gdy zapierdala jak urzędnik skarbowy rozliczający pit na akord - za śmieszne pieniądze)

Nie ma opcji. Ja się na to nie piszę. Na emeryturę zamierzam przejść kiedy ja będę chciał i sam wybiorę narzędzia które będą mi pieniądze generowały. Mało tego. Opiekę zdrowotną będę miał taką, że ludzie mi pomagający będą mogli czerpać z tego satysfakcje jak i godziwe wynagrodzenie. Takie są moje emerytalne plany i właśnie po to mi ten milion.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz