LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

Programy Lojalnościowe




Projekt ten ma na celu sprawdzenie rzeczywistych korzyści z uczestnictwa w różnych programach lojalnościowych.

Do testu wybrałem następujące programy lojalnościowe: 


Każdy z programów związany jest z jedną z wielkich sieci hipermarketów. Dwa z nich : Club Card i Skarbonka to programy stworzone przez sieci marketów, natomiast PayBack i Lyoness to programy zewnętrzne z którymi współpracują sieci REAL i Carrefour.

Ideą każdego systemu lojalnościowego jest zatrzymanie klienta na stałe u danego handlowca. Ogólnie wszystkie programy oferują korzyści w postaci dodatkowych oszczędności przy posługiwaniu się kartami. Jednak przy bliższej analizie systemy te różnią się od siebie w szczegółach. Jak wiadomo diabeł tkwi w szczegółach :-)

Niniejszy projekt ma na celu sprawdzenie rzeczywistych korzyści jakie daje uczestnictwo w wyżej wymienionych programach Najwyższą korzyścią jest oczywiście pieniądz, ale pod uwagę będą brane również inne udogodnienia lub ich brak.

Podczas trwania projektu nie zamierzam w jakiś szczególny sposób zmieniać swoje zachowania konsumenckie. Będę "funkcjonował" jak dotychczas. Z grubsza charakterystyka behawioralna mojej konsumpcji wygląda następująco:

Drobne zakupy robię tam gdzie akurat jestem, albo mam najbliżej. Poważniejsze zakupy natomiast staram się przeanalizować i przemyśleć. Robię tam gdzie korzystniej. 

Start projektu: 01/08/2012
Koniec : czas nieokreślony
Konta programów lojalnościowych oczywiście nie są puste, natomiast dla łatwiejszej analizy przy starcie projektu uznaję obecne wartości za poziom 0.

4 komentarze:

  1. Marta Nowakowska19 września 2018 01:05

    ja jestem tego zdania, że jeśli wejdziemy jako przedsiębiorca w dobry program lojalnościowy jak https://zencard.pl to nie możemy ponieść porażki. Po prostu wystarczy zbudować bardzo solidną bazę stałych klientów, którzy sami wracają do danego sklepu czy firmy i my wtedy im oferujemy znaczne promocje. Nie ma nic lepszego na budowanie fajnej i silnej marki przedsiębiorstwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Programy lojalnościowe są bardzo opłacalne dla sklepów internetowych. Dzięki rozwiązaniom opartym na technologii Zencard - https://www.przelewy24.pl/rozwiazania-platnicze/zencard, każdy właściciel sklepu może samemu opracować swój własny program lojalnościowy. Takie programy sprzyjają zwłaszcza pozyskaniu nowych oraz stałych klientów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z tym, aby wdrożenie takich programów zlecić profesjonalistom. Z tego względu ja zdecydowałem się na usługę firmy Motivation Direct: https://www.motivationdirect.pl/, która zajmuje się wdrażaniem takich programów dla swoich klientów. Dzięki temu jestem pewien, że program odpowiednio zadziała u mnie i przyniesie mi wzrost sprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń