LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

niedziela, 1 kwietnia 2012

Podsumowanie marca 2012

Już jest kwiecień. Czas szybko mija, za szybko chciałoby się rzec. Pora na podsumowanie zeszłego miesiąca.

BLOG

W zeszłym miesiącu napisałem 7 postów. To więcej niż w lutym gdzie tylko 1 posta napisałem, ale w lutym otworzyłem bloga pod koniec miesiąca, więc to nie adekwatne porównanie.
Odwiedzających tylko kilkadziesiąt i nie wiem czy blogger nie naliczył moich własnych wizyt :/
Generalnie kiepskie wyniki, ale nie na tym mi zależy na tym blogu.

OSZCZĘDNOŚCI

Najistotniejszą dla mnie rzeczą w podsumowaniu są moje oszczędności. W stan oszczędności na koniec marca wynosi: 420,60 zł
Znalazłem w szafie po wiosennych porządkach kolekcję monet 2 zł Nordic Gold. Niezmiernie mnie to ucieszyło. Dwuzłotówki te trzymam w czysto kolekcjonerskim celu, jednakże swoją wartość obiegową posiadają i wliczam w poczet moich oszczędności.
W tym miesiącu zainteresowałem się portalem kokos.pl i ideą pożyczek społecznościowych. Wchodzę w to bardzo powoli i ostrożnie. Jest ryzykowny instrument inwestycyjny, ale kuszący dużą stopą zwrotu.
Reszta oszczędności została wygenerowana poprzez systemy drobnego oszczędzania oraz system  O1%B.
Generalnie jestem zadowolony z wyjściem z inicjatywą i tym, że zacząłem działać.

ZAROBKI z INTERNETU

W tym miesiącu również zacząłem działać w kierunku zarabiania z internetu. Sporo się naczytałem o tym w necie. Idea pasywnego dochodu z internetu brzmi fenomenalnie. Zarejestrowałem się w AdSense, AdTaily  CPM Profit. Łączne zarobki to około 20 zł, gdzie ponad 4 Euro mam zarobione w AdSense. Uważam to za świetny start.


Postanowienia na kwiecień

 Jest ich sporo. Ten miesiąc zapowiada się bardzo ambitnie. Jest już wiosna, czas wzmożonej aktywności - mam nadzieje, że również i mojej. Generalnie w planach mam dalej trzymać się moich wytycznych od oszczędzania. Mam sporo planów związanych z moim rozwojem fizycznym i intelektualnym. Planuję również utrzymać w tym miesiącu zarobki z internetu na co najmniej tym samym poziomie.

4 komentarze:

  1. Świetnie :) Bardzo mi się podoba. Ciągle coś takiego doradzałem koledze? Znamy się? W każdym razie, przydał by mi się blog w którym bym spróbował bez żadnego kapitału pomnożyć kasę od zera. Taki eksperyment od zera do 10k :)

    Co do gogle:
    1. Wyłącz reklamy
    2. Kup książkę
    3. Przeczytaj
    4. Włącz reklamy
    5. Nie pisz o tym ile zarobiłeś.
    6. Nie pisz o buxach i tym podobnych gdzie masz gogle.
    7. Nie podawaj stron na których zarabiasz na gogle.
    8. Nie licz pieniędzy które Ci nie wypłacili.
    9. Nie publikuj portfela tam gdzie masz gogle.

    Mnie zablokowali i zabrali 160zł, także dobrze radzę, gdy się nie ma rozkręconej strony byle zazdrosny dzieciak o 4 stówki nie mający na PSP i jesteś do odstrzału na zmianę kraju albo nazwiska...

    Widziałem zarobek 125tys zł w 1 dobę na yt, więc wszystko jest możliwe, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Marcin za rady.
    Radzisz bym nie pisał o zarobkach na googlu, natomiast w sieci są blogi gdzie autorzy śmiało piszą ile zarabiają. Szczerze powiem, że podoba mi się to gdyż przyciąga to potencjalnych czytelników i komentatorów, a jak wiadomo komentarze motywują do systematycznej pracy nad blogiem. Dlatego nie chciałbym rezygnować z publikacji info o zarobkach.

    Jaką książkę masz na myśli?
    Dlaczego mam wyłączyć reklamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Przeczytaj regulamin i jakaś książkę np. tego co zarabia na blogach, chyba coś wydał w postaci e-booka. Po pierwsze pisanie o domniemanych a nie wypłaconych zarobkach jest niezgodne z regulaminem. Jak Ci wypłacą to chyba wtedy można pokazać przelew. Portfela nie wolno publikować tam gdzie jest gogle, ponieważ gogle uważa, że czytelnicy mogą mieć "cel" aby Ci pomóc i klikać tylko dla tego byś miał więcej kasy a to = permanentny ban. Nie sugeruj się, że ktoś publikuje portfel mając 500-1500mc albo więcej z innych też stron, gogle takiego nie bloknie na tej podstawie ale Ciebie tak :)

      Bo do dobra możliwość zarobku, lepiej wiedzieć o tym wszystko i dopiero startować, a tak narażasz się z niewiedzy na bana. Ale zrobisz jak uważasz, moim zdaniem wszystkiego trzeba się nauczyć chociaż podstaw, samo włączenie reklam w ustawieniach bloga i wejście jakimś cudem w wykresy gwarantuje porażkę a jak to cenny sposób na pozyskanie dochodów poznasz jak to stracisz :).

      Usuń
  3. Przejrzałem regulamin, ale nie widziałem zapisku zakazującego publikację wartość konta AdSense. Sprawdzę to. Natomiast sugeruję się poczynaniami TYCH ZARABIAJĄCYCH gdyż uważam, że skoro oni mogą to inni w ten sposób też (zasada duplikacji). Poza tym na tym blogu nie mam reklam google, tylko CPM, i to jeszcze jakiś błąd mi się wkradł bo mam 2 banery a kod jest 1 wklejony :/

    Nie publikuję linków do moich stron i nikogo na stronie nie zachęcam do klikania więc uważam że gram fair ;-)

    Zgadzam się, że nie ma co się ekscytować kasą nie wypłacona na konto bo to narazie wirtualne cyferki tylko, ale przyznaję się, że radoche dają.

    Odpowiadam na 1 Twoje pytanie. Nie znamy się, ale Twój blog był jednym z pierwszych jakie zacząłem czytać o tematyce oszczędzania i również Twój blog przyczynił się do powstania tego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń