LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

sobota, 7 kwietnia 2012

Wydawanie kasy pod wpływem szczęścia

Kilka dni temu stało się coś co mnie strasznie uradowało. Zarobiłem kilka stówek z godzinkę pracy. Bardzo łatwy i przyjemny zarobek. Niestety to co się potem stało było równie łatwe i przyjemne, ale do czasu - do czasu kiedy się zorientowałem, co tak naprawdę się dzieje.
Otóż pod wpływem pozytywnych emocji jakie wiązały się z tym szybkim i łatwym zarobkiem postanowiłem dać upust swojej radości i kupić sobie coś. Coś tu, coś tam i jeszcze coś gdzieś. No i kasa poszła w świat. Nie raz się słyszy słowa: Jak więcej zarabiasz, to więcej wydajesz. Tutaj okazało się to skuteczne, albowiem zarobiłem coś ponad standard więc podświadomie pomyślałem, że te pieniądze można przeznaczyć na jakieś głupoty, słodycze i inne bzdety. Tak też zrobiłem.
Po przeanalizowaniu swojego postępku zrozumiałem, że jest to mój zły nawyk myślowy, który utrzymuje mnie na pewnym poziomie finansowym i nie pozwala wejść wyżej. Oczywiście, uświadomiwszy sobie to postaram się wyeliminować tą cechę. Kwestia na jak długo. Oby na zawsze.

Aby nauka była dobra, to życie dało w tyłek na dokładkę. Wczoraj okazało się, że muszę wydać 90% tej dodatkowo zarobionej kasy. Kasy której już nie mam. W efekcie końcowym zarobiłem mniej,

Jak nic należy mi się -1 FinEXP za takie podejście do życia, planowanie finansowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz