LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

środa, 25 lipca 2012

ALIOR WYPLACIL 100zł - w końcu


Jak już pisałem w poprzednich postach, jednym z moich rachunków bankowych jest ROR w Alior Banku. Dzięki temu, że jestem klientem tego banku mam możliwość korzystać z programu rekomendacyjnego i polecać produkty bankowe innym osobom (uwaga nie ma już promocji gdzie polecony dostaje 50 zł)





W kwietniu poleciłem konto osobiste 2 osobom. Obie założyły konto. Niestety premii nie widziałem aż do lipca. Na początku lipca zainterweniowałem w tej sprawie i zgłosiłem reklamacje. Po 7 dniach reklamacja została rozpatrzona i otrzymałem należną prowizję. Poniżej screen dokumentujący ten fakt.

Nie otrzymałem, żadnych informacji dlaczego nie naliczono mi w terminowym czasie prowizji. Również nawet słowa przepraszam, ani od konsultanta, ani w mailu nie znalazłem. W zeszłym tygodniu poleciłem po raz kolejny konto osobiste - ten produkt jest naprawdę dobry. Jednak po problemach z AliorSynciem i tych z wypłatą prowizji oraz faktem nie posiadania aplikacji mobilnej na smartfony z androidem, mój osobisty rating dla tego banku został obniżony.



prowizja alior bank


2 komentarze:

  1. Witam,

    Mam podobny problem Alior Bank nie wypłacił mi pieniędzy za polecanie konta.
    Jeżeli mogę wiedzieć co zostało napisane w reklamacji??

    OdpowiedzUsuń
  2. Reklamacje złożyłem słowną. Zadzwoniłem na infolinię i oznajmiłem, że chcę złożyć reklamację z tytułu nie naliczenia prowizji za program rekomendacyjny. Trafiłem na miłą Panią, która zadawała mi pytania a ja tylko odpowiadałem. Następnie zanotowałem sobie datę i czas rozmowy, a także imię konsultantki (na wszelki wypadek - rozmowy są nagrywane) Tyle wystarczyło. Polecam tą drogę

    OdpowiedzUsuń