LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

niedziela, 1 lipca 2012

Podsumowanie czerwca



BLOG


W czerwcu 8 postów napisałem. Widać trend wzrostowy :-) Porządek zrobiłem również na bocznych paskach. Znalazło się też troszkę więcej reklam, zatem jeśli kogoś zainteresuje oferta reklamodawcy to śmiało, zachęcam aby sprawdzić:-)  Wyświetleń bloga w tym miesiącu było aż 181. To co prawda niewielkie liczby, ale w porównaniu do zeszłego miesiąca to ponad 2 razy więcej.

Postanowiłem, że w podsumowaniach również będę ujmował niewypłacone pieniądze z programów partnerskich, ale zaksięgowane na koncie tychże partnerów. Wiem, że prawda jest taka: "pieniądze, które nie są na twoim koncie bankowym, nie są twoimi pieniędzmi". Jednak takie przedstawianie wartości aktywów jest dla mnie wygodniejsze do przyszłych analiz. 

OSZCZĘDNOŚCI

Jeśli chodzi o finanse osobiste to się trochę działo. Założyłem 2 nowe rachunki bankowe. Pierwszy dobre konto w Millennium Banku, drugi zaś w Alior Sync.  Motywatorem do założenia pierwszego konta był cashback 5% przy użytkowaniu karty płatniczej. Pozatym potrzebowałem jeszcze jednego konta z darmową kartą. Drugie konto założyłem ze wzgledu na atrakcyjna promocję, dzięki której każdy kto zakładał konto mógł otrzymać aż 100zł za darmo. Poniewa Alior Sync reklamował się jako nowe rewolucyjne roziązanie we współczesnej bankowości, również chciałem doświadczyć tych wszystkich gadżetów jakie promują.

Kolejna, sprawa to odkopanie starego konta PayPal. Znalazłem loginy i hasła do kiedyś założonego konta PayPal. Ku mojej uciesze posiadałem tak jeszcze kilka złotych. W chwili obecnej po wypłacie z programu GPTR jst tam 15,80
Ponieważ aktywa w portfelu millionera mam rozłożone w wielu instrumentach, dla klarownej analizy postanowiłem utworzyć kilka kategorii w których będę grupował i prezentował wyniki. Czynnikiem jakim kierowałem się przy wyznaczaniu kategorii było w głównej mierze bezpieczeństwo środków oraz ich forma i płynność. Wyróżniłem następujące kategorię:

AKTYWA:

fizyczne - wszystko co jest fizyczne, namacalne oraz posiadam bezpośredni dostęp do tego, a także świadomie uznaję, że stanowi to dla mnie jedynie wartość finansową. Obrazowo mówiąc jest towar dla handlowca.
W chwili obecnej nic takiego nie posiadam, ponieważ całe mienie materialne jakie posiadam (auto ,komputer itd) posiada wartości użytkowe, a więc nie spełnia ostatniej zasady.

bezpieczne - środki zgromadzone na lokatach bankowych, tachunkach oszczędnościowych oraz RORach a także innych produktach finansowych o gwarantowanym zabezpieczeniu i pewnej stopie zwrotu.


inwestycje - wszelkie aktywa o zwiększonym ryzyku na stratę. W moim wypadku na chwile obecną wchodzi kokos.pl

wirtualne - wszystkie potencjalnie zarobione pieniądze, które widnieją na wirtualnych kontach różnych programów i serwisów internetowych nie będącymi instytucjami bankowymi. Póki co, cała kasa zarobiona w internecie.

Dwa pierwsze charakteryzują się dużą płynnością i pewnością posiadania, natomiast 2 kolejne to totalna odwrotność. Bardzo słaba płynność i wielkie ryzyko.



Fizyczne: 298 zł  - 57%


Bezpieczne: 242,61zł - 46%
 

Inwestycje: 200zł - 38%

Wirtualn: 305,31zł - 58%




 Portfel millionera wynosi 1045,95zł. Jest to wzrost o 98% w stosunku do miesiąca poprzedniego.
Ten masakryczny wzrost zawdzięczam uwzględnieniu w statystykach pieniędzy wirtualnych, które jeszcze nie znalazły się na moim koncie bankowym.




KOKOS


W kokosie idzie całkiem fajnie. Brak windykacji, terminowa spłacalność. Stopa zwrotu z inwestycji szacuje się na poziomie 20% w skali roku. W tym miesiącu poszły kolejne 2 inwestycje po 50 zł.




ZAROBKI Z INTERNETU



Kolejny dobry miesiąc jeśli chodzi o zarobki z internetu.  Miało być  kiepsko, a jest dobrze. Lubie takie obroty sprawy :-) Do rzeczy. W maju zrobiłem dużą dynamikę wzrostu zarobków dzięki stronie internetowej, której w czerwcu już nie mam i nie mogę mieć. Nie próżnowałem jednak i stworzyłem inną. Okazała się strzałem w dziesiątkę i generuje mi ruch i zarobki z adsense porównywalne z tamtą stroną. Całkiem nieźle wyszły przychody z NetSales. Co prawda nie tak ładnie jak w zeszłym miesiącu, ale zbliżam się dużymi krokami do wypłaty minimum. W CPM Profit żałoba. Program został zamknięty. Na szczęście właściciele nie zniknęli z dnia na dzień z niewypłacona kasą. Obiecali wypłacić każdemu bez minimum. Czekam na pieniądze.  Ponieważ sposób zarabiania w CPM bardzo mi się podobał (pomimo małych zarobków) poszukałem i znalazłem alternatywne programy zarabiania poprzez wyświetlanie reklam.

W czerwcu postanowiłem również wrócić do systemów GPTR. To kolejne moje podejście z nowym sposobem na zarabianie w tych projektach. Na razie za krótko działam, aby jakieś wnioski wypisywać. W następnym miesiącu znajdzie się więcej informacji.

Zarobki generuje mi również AdTaily. Trzymam go na niektórych stronach w roli zapchajdziury, aby było kolorowo. Przychody są najniższe ze wszystkich źródeł.

AdSense:  65zł
NetSales:  38,50zł
CPM Profit: 5,04zł
AdTaily: 1,24zł
GPTR : 15,82zł

Przypominam, że są to kwoty na kontach, nie wypłacone jeszcze.
Wynik GPTR w tym miesiącu jest nieprawdziwy bo obejmuje zarobki jakie już istniały na kontach (używam te same konta co z przed kilku lat)

Na lipiec jestem raczej optymistycznego nastroju. Mam fajny pomysł na kolejną strone pod AdSense, więc zarobki powinny się zwiększyć i pobić rekordową wartość.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz