LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

piątek, 1 czerwca 2012

Podsumowanie maja

8:14, sobota, drugi czerwca - pora na rachunek sumienia za maj. W maju miało być grillowo i rowerowo. Bez szału, ale jak rzekłem tak było. Pogoda raczej sprzyjała ku relaksacyjnemu nie byciu w domu :-)


BLOG

W maju napisałem 7 postów, a odwiedzin zaledwie 71 było. Zauważyłem, że największą popularnością wśród odwiedzających cieszą się posty o tematyce: zarabianie w internecie. Takich postów powinno być z czasem coraz więcej u mnie gdyż mnie również ta tematyka interesuje z każdym miesiącem coraz bardziej. Z resztą spójrzcie na wyniki zarobków z internetu, a zrozumiecie.


OSZCZĘDNOŚCI

 Portfel millionera wynosi 547,42zł. Jest to wzrost o 11% w stosunku do miesiąca poprzedniego. Zapomniałem w maju o O1%B. Jest to powodem spadku wzrostu z 17% do 11%. W momencie gdy sobie uświadomiłem o moim zapominalstwie natychmiast zrobiłem przelew do portfela. W czerwcu zatem będzie wyrównanie za kwiecień.
W maju otworzyłem pudełko z drobniakami (oszczędzanie słoikowe). Nie pamiętam od kiedy wrzucałem tam drobniaki, ale łącznie miałem tam ponad 58zł, Kasa trafiła do portfela.
Na kokosie żadnych inwestycji w tym miesiącu. Spłaty są regularne i nie zapowiada się żadna windykacja.


ZAROBKI Z INTERNETU


 Zarobki w maju mnie zaskoczyły. Chciałem aby w stosunku do kwietnia wynosiły więcej (no tak z te 40zł). Ku mojemu zdziwieniu łączna kwota zarobków wyniosła 118,55 zł. To ponad 4x krotny wzrost.

Swoje zarobki generuję dzięki programom: AdSense, AdTaily, CpmProfit, NetSales. To dzięki temu ostatniemu zarobiłem tak wiele. Zarobki w NetSales to 60,50 zł. Niestety po analizie krótkiej i łatwej wiem, że to sezonowy przyrost kasy związany z konkretną akcją reklamową, którą na nie szczęście w czerwcu już nie mogę kontynuować.
Następnie zarabiam  na AdSense. Zarobiłem  około 52 zł. Jest to duży wzrost w stosunku do poprzednich miesięcy. Tutaj niestety też pech. Dużo zarobiłem na stronie internetowej, do której już nie posiadam uprawnień do emisji.
AdTaily i CPMProfit to zaledwie kilka złotych do przodu. Trzymam te programy, gdyż jestem zdania iż każdy  dobry grosz jest dobry.

W czerwcu zapowiada się raczej lipa jeśli chodzi o zarobki z internetu. Będzie fajnie jeśli utrzymają się na poziomie 25 zł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz