LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

czwartek, 21 czerwca 2012

Polecam Blogi

blogi finansowe o zarabianiuPoniżej przedstawiam listę blogów, które zawierają w mojej opinii ciekawą i wartościową treść z tematyki finansów. Są to też blogi, które po prostu polubiłem. Polecam śledzenie wpisów autorów i przejrzenie archiwów, gdyż można znaleźć fajne notki z uniwersalnymi (ponadczasowymi) informacjami.

Kolejność przypadkowa.

zarabianie-na-blogu.pl - Autor bloga Krzysztof , koncentruje się na zarabianiu pieniędzy poprzez prowadzenie blogów. Krzysztof posiada dużą wiedzę w tej kwestii, obecnie zarabia na życie właśnie w ten sposób więc wie co robi.  Polecam przeczytanie wszystkich notek od początku. Daje to obraz tego jak autor zaczynał z dorabianiem na blogu po kilkanaście, kilkadziesiąt złotych miesięcznie do pensji. Następnie z biegiem czasu rozwijał swoje umiejętności zaczynał zarabiać coraz więcej, aż doszedł tam gdzie jest dziś. Polecam

biegpomilion.blogspot.com -  niestety od lutego nie ma żadnej nowej notki. Mam nadzieje, że to się zmienić. Blog ciekawy ze względu na zaciętość autora do zdobycia pieniędzy.  Autor, Cris próbował na różne sposoby rozkręcać przedsiębiorcze inicjatywy (np zorganizowanie skupu klocków lego i zarabianie na odsprzedaży). Blog bardziej w stylu pamiętnika

www.droga-do-wolnosci.pl    -  rewelacyjny blog. Dużo i często pojawiają się posty. Marek (autor) jest na bieżąco z dobrymi okazjami i nowinkami produktów bankowych. Znajduje się tam również masa innych artykułów bardzo wartościowej treści (np jakie kroki zrobić aby osobiście windykować należności z kokos.pl) Polecam.


www.zaczac-zarabiac.pl -    Robert pierwotnie,  chciał pisać ogólnie o finansach. Jednak gdy zainteresował się zarabianiem w internecie (w praktyce) postanowił zmienić profil bloga. Uważam to za dobrą decyzję, gdyż osiąga według mnie spore i dynamiczne sukcesy, którymi dzieli się z blogowiczami. Kolejne cenne źródło na temat zarabiania w internecie.

zyciezodsetek.blogspot.com  -   Ostatnio na blogu mało nowatorskiej treści. Jednak w archiwum znajdują się ciekawe treści. Blog spodobał mi się ze względu na podejście Marcina (autora) do zarabiania/ oszczędzania. Jest to połączenie dyscypliny i minimalizmu.  Na blogu znajduje się shoutbox więc zawsze coś sie tam dzieje.

1 komentarz:

  1. Ja od siebie mogę jeszcze również polecić blog http://finansowefakty.pl/ który moim zdaniem jest świetnym rozwiązaniem jeśli chodzi o wiedze o walutach. Ja go czytam dość regularnie i jestem zdania, że jest po prostu świetnym źródłem informacji.

    OdpowiedzUsuń