LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

środa, 2 maja 2012

Podsumowanie kwietnia

Jest już maj, tak więc czas na grilowanie, rowerowanie i . . . .podsumowanie :-)

BLOG

Na blogu się sporo nie działo. Napisałem 6 wpisów. Odwiedzin było zaledwie 77. No ale zyskałem stałego czytelnika (dzięki Marcin).
Co do liczby wpisów, to nie mam zastrzeżeń - sam zajmowałem się różnymi rzeczami w kwietniu więc na wpisy miałem mało czasu.
Natomiast jeśli chodzi o odwiedziny, to wydaje mi się, że jest ich naprawdę mało. Nie widzę sensu aby specjalnie pozycjonować np poprzez linki zewnętrzne pozycję bloga w celu zwiększenia ruchu, ale szczerze powiem, że wolałbym aby 100 odwiedzin w miesiącu było spokojnie.

OSZCZĘDNOŚCI

Podstawą oszczędzania jest O1%B oraz system drobnego oszczędzania. W tym miesiącu portfel wynosi : 491,36 zł.  Wzrost o 17% w stosunku do miesiąca poprzedniego.
Od zeszłego miesiąca zacząłem bawić się w kokos.pl i nadal w tym siedzę. Oczywiście nadal bardzo oszczędnie i ostrożnie. W chwili obecnej 2 pożyczki po 50 zł. Reszta kasy rozlokowana na kontach oszczędnościowych Alior Banku oraz w 2 złotówkach Nordic Gold.

ZAROBKI Z INTERNETU

W tym miesiącu bardziej zainteresowałem się zarobkami z internetu. Stworzyłem kilka stron w tym jedną w celu tylko i wyłącznie zarabiania z ruchu. Wiązało się to wykupienie dodatkowych domen i hostingów, ale liczę, że się to zwróci w ciągu roku.
W internecie zarabiam na AdSense, CPM Profit oraz NetSales. Zarejestrowałem się również do Złotego Programu partnerskiego. Moje łączne zarobki w kwietniu to  25,85 zł.  Oczywiście, jest to na razie kasa wirtualna, nie wypłacona i nie wliczam jej do portfela milionera dopóki nie znajdzie się na koncie bankowym. Generalnie najwięcej zarobiłem z AdSense, jednakże z każdego źródła oprócz ZPP jakaś kasa jest. Z CPM profit około 2zł, z AdTaily około 50 groszy :-).  Szału nie ma, ale cieszy mnie to, że najwięcej zarabiam na stronie, której wcale czasu nie poświęcam. Wniosek wyciągam taki, że da się stworzyć źródło pasywnego dochodu ze stron internetowych.
Moim postanowieniem było, aby utrzymać w kwietniu poziom 20 zł i udało się.

POSTANOWIENIA NA MAJ

Maj maj maj . . . ciężki miesiąc. Ciężki pod względem wysiedzenia przed laptopem. Przy takiej pogodzie, na którą wszyscy czekali od zimy, człowiekowi w głowie tylko to, aby wyrwać się na świeże powietrze.

Co do bloga to postaram się aby było tych 100 odwiedzin w miesiącu.

Co do oszczędności to nic nie zmieniam. Systemy są dla mnie jak na razie ok, a więc dalej grosz do grosza :-)

Co do zarobków z internetu to pora podnieść poprzeczkę i w maju te 40 zł przekroczyć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz