LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

niedziela, 6 maja 2012

Motywujący Cytat

mądre cytaty sławnych ludziDziś na stronie umieściłem fajny gadget. Skrypt wyświetlający losowy cytat. Z czasem będę uzupełniał bazę cytatów o te, które w życiu usłyszę. Lubie zbierać takie życiowe mądrości, zwłaszcza od ludzi, którzy osiągnęli coś co robi na mnie wrażenie. Takie mądrości uważam za pewne wskazówki życiowe, które pozwalając wybrać odpowiedni kierunek jeśli wyznajemy podobne wartości i dążymy do podobnych celów co autorzy.

Na chwilę obecną w bazie jest 32 cytaty. Więc jeśli stały czytelnik będzie codziennie wchodził na bloga to jest jakieś prawdopodobieństwo, że zobaczy codziennie inny cytat :-)

Jeżeli ktoś ma swoje ulubione cytaty to zapraszam do zostawiania w komentarzach. Jeśli mnie się spodobają to wrzucam je do skryptu.

2 komentarze:

  1. Zamiast cytatów dodałbyś kanał RSS. Bez tego ja w 90% przypadków zapominam o blogu, który odwiedziłem a nie miał RSS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lewej strony jest opcja dołączenia do witryny ( widzę, że już to uczyniłeś) Ta opcja dołączania do witryny nie jest wygodna?.
      Poza tym jeżeli używasz czytnika rss to chyba możesz dodać bloga podając jego adres.
      Nie znalazłem na blogerze możliwości dodania RSS buttona.

      Usuń