LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

niedziela, 9 czerwca 2013

Zostałem milionerem - w końcu, a nawet nie zauważyłem kiedy :-)


Tak jak w temacie. Nareszcie zostałem milionerem. Mało tego, milionerem zostałem juz dość dawno, ale nie spostrzegłem tego. Jak się okazało już na początku drogi do miliona byłem milionerem. Dokładnie byłem i jestem milionerem w przeliczeniu na indonezyjskie rupie :-) Indonezyjskie rupie maja tak niski kurs w porównanie do polskiego złotego, że już ok 330 PLN sprawia, że jesteśmy milionerami w Indonezji.

The Dream come true !!!

Nie mam pojęcia jaką siłę nabywczą posiada milion rupii w Indonezji ale jestem przekonany, że to nie to samo co 1 000 000 PLN w Polsce. Wystarczy spojrzeć na obrazek poniżej przedstawiający banknoty indonezyjskie. Najwyższy nominał to 100 000 IDR. Skoro takie wartości to nominały obiegowe, to nie ma c pakować walizek i bookowania biletu do Indonezji na wakacje życia.
źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Indonesian_Rupiah_%28IDR%29_banknotes2009.jpg

Nie zmienia to faktu, że zostałem milionerem ;-) a myśl ta jest pokrzepiająca.

Jeszcze tak na szybko przejrzałem inne orientalne waluty (jakby nasza takową nie była ;-) i pochwale się, że milionerem zostałem p raz drugi jesienią zeszłego roku. Tym razem w walucie Korei Południowej. Nie całe  trzy tysiące złotych były potrzebne abym zotał milionerem koreańskich wonów .

No to już jestem milionerem level'u 2

A Wy na jakim poziomie milionerstwa jesteście? Piszcie w komentarzach

2 komentarze:

  1. Wystarczy 10 tys zł by być milionerem .... w polskich groszach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, prawda. Pochwalę się, że ten pułap także już osiągnąłem :-)

    OdpowiedzUsuń