LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

poniedziałek, 10 września 2012

Projekt: programy lojalnościowe - pierwszy miesiąc



We wrześniu minął pierwszy miesiąc mojego nowego projektu, który ma na celu zmierzenie jakie korzyści dają programu lojalnościowe oferowane przez najpopularniejsze markety,
Wprowadzenie możesz przeczytać tutaj

Oto jakie wydatki zarejestrowałem na poszczególne programy lojalnościowe oraz ile punktów/ pieniędzy zyskałem na lojalności względem partnerów handlowych






                                                WYDAŁEM                  ZYSKALEM

Tesco ClubCard                      23,49zł                          150 pkt
PayBack                                 11,96zł                             13 pkt
Auchan Skarbonka                  141 zł                               0   zł
Lyoness                                  242 zł                               30,06 zł


Jak widać wydatki nie rozłożyły się równomiernie. Tak jak pisałem we wstępie do marketowego projektu nie starałem się robić specjalnie zakupy u któregokolwiek partnera z punktu widzenia projektu. Starałem się naturalnie podejmować decyzje konsumenckie i myślę, że wyszło mi to bardzo dobrze bo o projekcie zapomniałem. Przypomniałem sobie dopiero we wrześniu jak wszedłem na bloga i zauważyłem co ostatnio pisałem ;-P

JPo jednym miesiącu za wcześnie na poważne wnioski odnośnie ocen programów, ale już widać pewną wadę programu Auchan Skarbonka. Pomimo, że wydałem 141 zł to nie zaoszczędziłem ani złotówki. Stało się tak dlatego, że nie kupiłem w tym czasie żadnego produkty, który byłby premiowany w tym programie.  W Tesco, Realu czy Carrefourze każdy zakup jest premiowany, więc można powiedzieć, że te programy są lepsze. Można powiedzieć, ale czy są lepsze?  Po dłuższej analizie będzie można to lepiej ocenić


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Programy lojalnościowe to bardzo fajne rozwiązanie dla nowoczesnych firm. Jak czytałem https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac to w sumie dopiero zrozumiałem jak wielka siła drzemie w programach lojalnościowych. Moim zdaniem jest to bardzo fajne rozwiązanie jeśli chcemy w pewien sposób nagrodzić naszych stałych klientów oferując im odpowiednie zniżki lub rabaty.

    OdpowiedzUsuń