LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

sobota, 12 października 2013

Podsumowanie września

Podsumowanie września

Tak się stało, że sierpień minął jak z bicza strzelił :-) Każdy weekend zaplanowany. Każdy dzień wypełniony zadaniami od rana do wieczora. Podobnie było we wrześniu. Dlatego takie braki na blogu. No ale nadchodzi czas przesiadywania w domu, a wtedy z chęcią ten czas będą poświęcał blogowi. :-)



Już na koniec sierpnia udało mi się przekroczyć 20 000 zł łącznych oszczędności. Kwota nie jest oszałamiająca, a do miliona droga jeszcze daleka, ale jak pomyślę, że jest to roczna kwota netto jaką chciałem kiedyś zarabiać  -  to radość taki mały sukces niesie ogromną.







KONTO MILIONERA:   2,67%
21 667 PLN




Oszczędności Emerytalne:   2678 zł
Fundusz Awaryjny:           820 zł
Inwestycje:                 735 zł
BCW:                       2145 zł
Fundusze Celowe:             
       - motocykl          1553 zł
       - Pakiet Start      1409 zł 
       - Ślub             11674 zł






3 komentarze:

  1. Witam, zaczynam prowadzić bloga o tej samej tematyce
    myślę, że zerkniesz. Będę śledził Twoje losy,
    mam nadzieję, że będziesz kontynuował bloga.
    Link do mnie http://i.pinger.pl/pgr288/5df0611e001bb3d25241e2cb

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam nadzieję, że blog będzie kontynuowany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jaką kwotę po kilku latach udało się uzbierać.

    OdpowiedzUsuń