LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

czwartek, 15 sierpnia 2013

Google wypłaca :-)


Od dłuższego czasu, mniej więcej od chwili powstawania tego bloga zainteresowałem się możliwością zarobkowania z Google AdSense. Początki były słabe. Zarobki rzędu 0,40 Euro miesięcznie mocno demotywowały. Przez jakieś pół roku coś tam działałem, potem z braku czasu i znudzenia zostawiłem jak leży. Co miesiąc zarobki rosły na koncie AdSense, by w końcu po 9 miesiącach przekroczyć próg wypłacalności. Miałem włączoną blokadę na auto wypłacanie więc środki te pozostawały dalej na koncie google. Ciągle też znajdowałem wymówkę aby zabrać się za cashout. W końcu po 18 miesiącach się zmobilizowałem i wypłaciłem ponad 670 euro. Bałem się czy google wypłaci pieniądze bo po sieci można różne historie poczytać. W moim przypadku wszystko przebiegło bezproblemowo i pro. Tak jak należy. 

Jestem mega zadowolony bo obecnie próg przeskakuje co drugi miesiąc więc będzie stały dodatkowy przychód. Całą moja radochę potęguje to, że w chwili obecnej jest to czysty pasywny dochód bo nic nie wkładam pracy w SEO i treści pod AS. Choć nie ukrywam, że zastanawiam się by znów trochę przy tym posiedzieć aby zwiększyć zarobki :-) 

6 komentarzy:

  1. Gratuluję, mi jeszcze troszkę zostało aby przekroczyć minimum. Czy zarobki te rozliczasz w Polsce ? Jeżeli tak to w jaki sposób ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Adsense wypłaca, wypłaca.. ;)
    Testowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka. Ad sense rozliczam w ramach
    dzialalnosci gospodarczej. Wystawiam faktury na Google. Postaram sie przygotowac wpis opisujacy jak to zrobic.
    dziekuje za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, sam zastanawiałem się nad współpracą z google, i ciekawi mnie czy nie ma lepszych ofert. Czyli rozumiem, że polecasz google AdSense ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy są lepsze. To wszystko zależy pod jakim kryterium oceniamy. Na pewno są alternatywy. Ja wybrałem ten sposób na popularność i skuteczność.
    Jak na razie jestem zadowolony :-)
    Czy polecam? Tak. Lepsze to niż nic, a już w szczególności od PTC i PTR itd

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Polecam również ten program ;)
    http://enjoymoneyflow.com/Santa0

    OdpowiedzUsuń