LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

LOSOWY MOTYWUJĄCY CYTAT:

sobota, 18 sierpnia 2012

Xapads, Paid To Promote CPX 24 - wielka ściema

W czerwcu swoją działalność zakończył CPM profit. Fajny program, który płacił za wyświetlanie bannerów reklamowych. Ponieważ bardzo przyjemnie zarabia się za każde odświeżenie strony internetowej postanowiłem poszukać innych programów działających na podobnej zasadzie. Znalazłem następujące typy:

Xapasd
Paid To Promote
CPX 24

Nie będę się rozpisywał. Te programy to ściemy i internetowy scum.

Nie dawno pisałem, że miałem trojana na moich stronach. Trojan był zaszyty w kodzie jednego z tych programów. Nie wiem dokładnie w którym, ale to nie ma znaczenia bo żaden program jest nic nie wart. Oczywiście trojan zrobił najwięcej złego bo spadły moje zarobki i pozycja w guglu.

Jeśli chodzi o Xapads to do tego programu nie potrafiłem się zalogować. Po zarejestrowaniu trzeba czekać na akceptacje. Nie otrzymałem do dziś  żadnych informacji o pomyślnych lub nie pomyślnych rejestracjach. Prób robiłem kilka. Pisałem maile, ale nie otrzymywałem żadnego odzewu.  W takim wypadku nie warto z taką firmą współpracować

Paid To Promote - tutaj zapowiadało się naprawdę fajnie. Spore zarobki za wyświetlenia i za działalność poleconych. Jednak po kilku dniach nie mogłem się zalogować na własne konto. Konto zostało skasowane najprawdopodobniej bo otrzymywałem informacje przy próbie odzyskania hasła że konto, adres mailowy nie istnieje w ich bazie danych. Mailowego odzewu - zero.

CPX24 - ten program nie oszukuje. Jednak zarobki są tak powolne jak w programach GPTR najniższej klasy.

Zainplementowałem kody tych programów z wielkim entuzjazmem po współpracy z CPM a tu takie rozczarowanie. Programy zostały już wywalone, ale szukam na ich miejsce nadal programów gdzie płacą za wyświetlanie reklam.

1 komentarz:

  1. Zapraszam serdecznie na www.maxptp.com
    To Polski system Paid To Promote, działają już kilka miesięcy, płacą 0.6$ za 1000 punktów, wypłaty nawet kilka razy dziennie, w dodatku stale mają płynność finansową dlatego nie ma żadnych przerw w wysyłaniu wypłat. Po dłuższym użytkowaniu naprawdę zmienicie zdanie o Paid to promote.

    OdpowiedzUsuń